Nadchodzące tytuły
-
Kubek ceramiczny Game Art Chronicles Cyberpunk 2077 V & Edward Hopper Kubki
News - NBA 2K22 - Przedstawiamy okładki najnowszej odsłony seriiWarszawa, 15.07.2021 — Cenega, oficjalny partner firmy 2K w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji z przyjemnością prezentuje sportowców, którzy znaleźli się na okładkach NBA 2K22 –najlepiej ocenianej i sprzedającej się koszykarskiej serii gier od 20 lat.
Światowy fenomen Luka Dončić dwukrotnie wybierany do drużyny w Meczu Gwiazd NBA, znalazł się na wydaniu gry w wersji Standard Edition. Natomiast na okładce NBA 75th Anniversary Edition pojawią się Kareem Abdul-Jabbar, Dirk Nowitzki oraz Kevin Durant – wielkie gwiazdy sportu, które odmieniły koszykówkę.
Zobacz specjalny wywiad z gwiazdami koszykówki, które znalazły się na okładce: https://www.youtube.com/watch?v=rT2XnJ-52oQ
Wszystkie edycje NBA 2K22 ukażą się 10 września na konsole PlayStation 5, Xbox Series X|S, PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch i wkrótce będą dostępne do zamówienia w przedsprzedaży w polskich sklepach z grami. Najnowszą odsłonę serii cechuje realistyczna grafika, rozwinięta sztuczna inteligencja, wciągająca rozgrywka oraz zawartość historycznych składów. NBA 2K22 odda w ręce graczy cały świat koszykówki.
„Współpraca przy NBA 2K22 jest dla mnie czymś wyjątkowym” – powiedział Dončić. „Jestem dumny z tego, że mogę reprezentować mój kraj na wyjątkowej okładce, zawierającej barwy słoweńskiej flagi. Cieszy mnie również możliwość współpracy z fundacją 2K, która pomaga dzieciom na całym świecie.”
Okładka NBA 75th Anniversary Edition przedstawia największe gwiazdy, które zmieniały oblicze koszykówki w ciągu ostatnich 75 lat. Znajdują się na niej:
Grafika na okładce wydania NBA 75th Anniversary Edition została przygotowana przez artystę Charliego Palmera, którego twórczość charakteryzuje się złożonymi kompozycjami, unikalną techniką i stylem. Jego prace można zobaczyć w wielu galeriach sztuki w USA. Ostatnio znany jest z serii obrazów „Civil Rights” oraz pracy „America Must Change”, która trafiła na okładkę magazynu TIME w lipcu 2020 roku.
„Okładka gry NBA 2K zawsze były narzędziem do opowiadania historii i sposobem na pokazanie różnorodnego pochodzenia sportowców.” – powiedział Alfie Brody, wiceprezes ds. globalnej strategii marketingowej w NBA 2K. „Kultura związana z grą w koszykówkę wykracza poza granice geograficzne. W tym roku chcemy pokazać tę globalną różnorodność poprzez sztukę Charliego, która jest jedyna w swoim rodzaju.
Po więcej informacji na temat NBA 2K22 oraz zamówień w przedsprzedaży odwiedź oficjalną stronę gry.
Obserwuj NBA 2K w mediach społecznościowych: TikTok, Instagram, Twitter, YouTube, oraz Facebook. 15.07.2021 powrót |
Nadchodzące tytuły
Najnowsze tytuły |