Nadchodzące tytuły
-
Kubek ceramiczny Game Art Chronicles Cyberpunk 2077 V & Edward Hopper Kubki
News - Sacred 2: Fallen Angel - polska wersja patcha 2.34 już dostępna!
Jako wyłączny partner firmy Koch Media w Polsce, Czechach i na Słowacji, z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna polska wersja patcha aktualizującego grę do wersji 2.34. Patch można już dzisiaj pobrać z oficjalnej strony gry Sacred 2 – Fallen Angel, pod tym adresem oraz ze strony Cenega Poland. Zadaniem programu, jest zauważalne poprawienie funkcjonalności gry.
Lista zmian w wersji 2.34.0 obejmuje:
Nowa zawartość:
* Nowy teren z 24 sekcjami naziemnymi i 6 dodatkowymi podziemnymi
* Nowe tekstury i obiekty, pozwalające tworzyć śnieżny krajobraz
* Dodatkowe dźwięki dla śnieżnego krajobrazu
* 20 nowych istot
* Nowe postaci BN-ów
* Nowy pełen łańcuch misji
* Dodatkowy zestaw opancerzenia dla każdej postaci
* Nowe elementy pancerza i broń
Poprawki:
* Niemożliwe było wczytanie zapisu sprzed patcha, jeśli postać trzymała
przedmiot w ręku (utrzymywany przez wskaźnik myszy) w czasie
zapisywania. Problem naprawiono.
* Postaci powyżej poziomu 61 mogą teraz tworzyć kanały gry (do tej pory
mogły tylko do nich dołączać).
* Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami, po rezurekcji przy
monolicie wskrzeszenia, postaci pojawiały się w niewłaściwej sekcji
mapy, co prowadziło w ślepy zaułek.
* Czwarty strażnik Wielkiej Machiny czasem ginął, zanim podjął działania.
To powodowało pominięcie walki z ostatnim bossem. Problem rozwiązano.
* Kryształowy potwór – promień świetlny nie obracał się, co powodowało
konfuzję związaną z ogłuszeniem bohatera. Błąd usunięto.
* Podczas zawieszania gry kombinacją Alt-Tab nie zmienia się już pozycja
bohatera siedzącego w siodle.
* „Zwiększone wyładowanie” Strażnika Świątyni z modyfikacjami 1b oraz 2b –
„Rykoszet”: pociski po pierwszym odbiciu nie powodowały obrażeń. Teraz
zdolność działa prawidłowo.
* „Alarm bojowy” Strażnika Świątyni z modyfikacjami 1a „Szturm” –
podniesienie wartości ataku teraz wyświetla się poprawnie we wskazówce.
* „Wymierzony cios” Strażnika Świątyni – konwersja obrażeń dla „wrażliwych
na lód” żywiołaków ognia zmieniała obrażenia w obrażenia od trucizny.
Problem naprawiono.
* „Gorejąca burza” Wysokiej Elfki zadaje teraz mniejsze obrażenia.
* „Ognisty demon” Wysokiej Elfki z modyfikacją „Ożywienie” – zwiększone
obrażenia były widoczne tylko po zamianie miejsc sztuk walki. Nowe
obrażenia teraz wyświetlają się natychmiastowo.
* „Lodowe ciernie” Wysokiej Elfki zadawały za duże obrażenia i powodowały
spadek liczby klatek animacji w przypadku walk z bossami. Problem
naprawiono.
* „Bezlitosne okaleczenie” Inkwizytora nie działało poprawnie z bronią
zasięgową.
* „Przyzwane dusze” Wojownika Cienia z modyfikacją 1a „Uzbrojenie” miało
zbyt wysokie wartości odporności.
* „Gniew archanioła” Serafii z modyfikacją 1b „Salwa” – pojawiała się
dodatkowa kula ognia, ale nie powodowała dodatkowych obrażeń. Teraz
zdolność działa prawidłowo.
* Naprawiono błąd powodujący, że na końcu wykonywania sekwencji sztuki
walki Driada błędnie wystrzeliwała kolejne noże/gwiazdki.
* Najemnik Driady już nie kładzie się co kilka sekund.
* Można było wkuwać przedmioty wysokiego poziomu w niskopoziomową broń i
pancerze.
* To pozwalało tworzyć zbyt potężne przedmioty. Teraz najwyższy poziom
wkuwanego przedmiotu stanie się nowym poziomem przedmiotu.
* Premie z oprawek na przedmiotach kowalskich nie działały poprawnie.
Teraz srebrne oprawki dają premię 7%, a złote - 15%.
* Premia z przedmiotu „+x do sztuk walki” działa teraz prawidłowo.
* Naprawiono problem z atakami potworów wywołującymi efekt rozmycia, który
trwał za długo.
* Opcja audio „Efekty postaci do środka” działa teraz także w odtwarzaniu
przy dźwięku surround 5.1.
* Naprawiono niektóre problemy z muzyką bossów, efektem śmiertelnego
rozbryzgu i przedmiotami unikatowymi.
* Dodano brakujące profile dźwiękowe dla człowieka mutanta T, Wysokich
Elfów i minibossów.
* Wszystkie dźwięki zaczynały się od cichego kliknięcia. Błąd naprawiono.
* Gra kooperacyjna dla jednego gracza – rozpoczęcie gry dla jednego gracza
i przejście do gry wieloosobowej powodowało stworzenie serwera bez nazwy.
Teraz nazwa to: ImiępostaciXXXX, gdzie XXXX to 4 losowe cyfry.
* Na wodzie w rzece zamiast rozbryzgów można było zaobserwować chmury pyłu.
Problem naprawiono.
* Dadano w plecaku brakujący obraz „Rękawic Celdrahila”.
18.12.2008 powrót |
Nadchodzące tytuły
Najnowsze tytuły |