News - Sacred 2: Fallen Angel - polska wersja patcha 2.34 już dostępna!

Jako wyłączny partner firmy Koch Media w Polsce, Czechach i na Słowacji, z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna polska wersja patcha aktualizującego grę do wersji 2.34. Patch można już dzisiaj pobrać z oficjalnej strony gry Sacred 2 – Fallen Angel, pod tym adresem oraz ze strony Cenega Poland. Zadaniem programu, jest zauważalne poprawienie funkcjonalności gry. Lista zmian w wersji 2.34.0 obejmuje: Nowa zawartość: * Nowy teren z 24 sekcjami naziemnymi i 6 dodatkowymi podziemnymi * Nowe tekstury i obiekty, pozwalające tworzyć śnieżny krajobraz * Dodatkowe dźwięki dla śnieżnego krajobrazu * 20 nowych istot * Nowe postaci BN-ów * Nowy pełen łańcuch misji * Dodatkowy zestaw opancerzenia dla każdej postaci * Nowe elementy pancerza i broń Poprawki: * Niemożliwe było wczytanie zapisu sprzed patcha, jeśli postać trzymała przedmiot w ręku (utrzymywany przez wskaźnik myszy) w czasie zapisywania. Problem naprawiono. * Postaci powyżej poziomu 61 mogą teraz tworzyć kanały gry (do tej pory mogły tylko do nich dołączać). * Naprawiono błąd, który sprawiał, że czasami, po rezurekcji przy monolicie wskrzeszenia, postaci pojawiały się w niewłaściwej sekcji mapy, co prowadziło w ślepy zaułek. * Czwarty strażnik Wielkiej Machiny czasem ginął, zanim podjął działania. To powodowało pominięcie walki z ostatnim bossem. Problem rozwiązano. * Kryształowy potwór – promień świetlny nie obracał się, co powodowało konfuzję związaną z ogłuszeniem bohatera. Błąd usunięto. * Podczas zawieszania gry kombinacją Alt-Tab nie zmienia się już pozycja bohatera siedzącego w siodle. * „Zwiększone wyładowanie” Strażnika Świątyni z modyfikacjami 1b oraz 2b – „Rykoszet”: pociski po pierwszym odbiciu nie powodowały obrażeń. Teraz zdolność działa prawidłowo. * „Alarm bojowy” Strażnika Świątyni z modyfikacjami 1a „Szturm” – podniesienie wartości ataku teraz wyświetla się poprawnie we wskazówce. * „Wymierzony cios” Strażnika Świątyni – konwersja obrażeń dla „wrażliwych na lód” żywiołaków ognia zmieniała obrażenia w obrażenia od trucizny. Problem naprawiono. * „Gorejąca burza” Wysokiej Elfki zadaje teraz mniejsze obrażenia. * „Ognisty demon” Wysokiej Elfki z modyfikacją „Ożywienie” – zwiększone obrażenia były widoczne tylko po zamianie miejsc sztuk walki. Nowe obrażenia teraz wyświetlają się natychmiastowo. * „Lodowe ciernie” Wysokiej Elfki zadawały za duże obrażenia i powodowały spadek liczby klatek animacji w przypadku walk z bossami. Problem naprawiono. * „Bezlitosne okaleczenie” Inkwizytora nie działało poprawnie z bronią zasięgową. * „Przyzwane dusze” Wojownika Cienia z modyfikacją 1a „Uzbrojenie” miało zbyt wysokie wartości odporności. * „Gniew archanioła” Serafii z modyfikacją 1b „Salwa” – pojawiała się dodatkowa kula ognia, ale nie powodowała dodatkowych obrażeń. Teraz zdolność działa prawidłowo. * Naprawiono błąd powodujący, że na końcu wykonywania sekwencji sztuki walki Driada błędnie wystrzeliwała kolejne noże/gwiazdki. * Najemnik Driady już nie kładzie się co kilka sekund. * Można było wkuwać przedmioty wysokiego poziomu w niskopoziomową broń i pancerze. * To pozwalało tworzyć zbyt potężne przedmioty. Teraz najwyższy poziom wkuwanego przedmiotu stanie się nowym poziomem przedmiotu. * Premie z oprawek na przedmiotach kowalskich nie działały poprawnie. Teraz srebrne oprawki dają premię 7%, a złote - 15%. * Premia z przedmiotu „+x do sztuk walki” działa teraz prawidłowo. * Naprawiono problem z atakami potworów wywołującymi efekt rozmycia, który trwał za długo. * Opcja audio „Efekty postaci do środka” działa teraz także w odtwarzaniu przy dźwięku surround 5.1. * Naprawiono niektóre problemy z muzyką bossów, efektem śmiertelnego rozbryzgu i przedmiotami unikatowymi. * Dodano brakujące profile dźwiękowe dla człowieka mutanta T, Wysokich Elfów i minibossów. * Wszystkie dźwięki zaczynały się od cichego kliknięcia. Błąd naprawiono. * Gra kooperacyjna dla jednego gracza – rozpoczęcie gry dla jednego gracza i przejście do gry wieloosobowej powodowało stworzenie serwera bez nazwy. Teraz nazwa to: ImiępostaciXXXX, gdzie XXXX to 4 losowe cyfry. * Na wodzie w rzece zamiast rozbryzgów można było zaobserwować chmury pyłu. Problem naprawiono. * Dadano w plecaku brakujący obraz „Rękawic Celdrahila”.

18.12.2008
 


powrót
 
 
 
 

Nadchodzące tytuły

 
 

Najnowsze tytuły